jaja såna grejor kan jag väl med...

När solen skiner… blir jag glad och får över energi...

När min bästa vän är ledsen….. gör det ont i hjärtat och jag vill göra allt bra...

När jag har försovit mig…. blir jag jättesur och ingen kan prata med mig...

När någon skäller på mig… tar jag åt mig och börjar gråta...

När jag är ledsen…. håller jag allt inom mig tills det brister...

När jag är arg… så gråter jag och kan inte formulera varför jag är arg.....

När jag är glad… så kan jag erövra världen....

När folk skriker på mig….
.blir jag kaxig och skriker tillbaka... på gott o ont...

När jag är nervös….
.babblar jag halft ihjäl mig och fnissar....

När min favoritlåt spelas på radio…...skrålar jag med till andras förtvivlan....

När jag är rädd…. kryper jag ihop till en boll och gråter tyst.....

När någon talar illa om mina vänner….
blir jag arg och försvarar min vän....

När jag är sjuk...... så biter jag i hop så gott jag kan...

När någon kör som en idiot i trafiken…. svär jag många vackra ord och tutar lite för ofta..


När jag blir frustrerad…. så blir jag irriterad och kokar inombords...

När jag duschar… njuter jag om chanel inte e vaken för då blir det fort fort...

När jag läser en bra bok….  somnar jag....

När jag blir kittlad…. skrattar jag så att jag inte får nån luft...
Jag kastar utmaningen till alla som vill att göra listan, skriv gärna en kommentar så jag kan se vad ni svarar


Kommentarer
Postat av: Pillargotanten

Jag fixar listan....

2009-09-30 @ 22:01:53
URL: http://pillargontanten.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0