nu är fotona tagna på huset...

Har inte kommit upp på nätet riktigt än bara!! Jag data nörden ska försöka länka dit härifrån så att ni kan kolla...

Annars då???

Jag vet inte händer mycket men ingenting på samma gång.. Har precis haft 4 härliga lediga dagar tillsammans med min underbara A, vad har vi gjort? hmmmm shoppat lite har köpt mig en riktig vinterjacka.. skönt. en lang dun jacka som går ner över rumpen!!! mycket viktigt.. haha

Chanel är såååååå underbar. Hon har en mamma period nu men det är väl normalt.. vad jag har förstått så kommer hon nu på att vi inte är en person men två... hon håller i mig så hårt hon kan och vi har nattliga besök varje natt... Men ska jag va ärlig så ääääälskar jag det.. hon kryper intill mig och somnar och håller i mig.. jag får så många kramar och blöta pussar som jag vill... härligt...

Idag är det kallt här.. inte så mysigt... men jag har ju en go jacka nu..

jag får ta och ladda upp lite bilder.. men inte nu.. det kommer nästa gång..

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0