6 månader idag!!!

herregud vad tiden flyger...

Andre var ledig idag och vi "firade" Chanel med att göra gips avtryck av händer och fötter!!! fötterna gick jättebra men händerna var svåra....hon knep tag i saltdegen... hahaha vi får se vad det blev....

Annars har vi inte gjort mycket idag... det regnar och är tråkigt väder så det blev en härlig inne dag med film.. Andres pappa laddar alltid ner filmer åt oss och nu hade han hittat en svensk film...mannen som hatar kvinnor och den var jävligt bra, ursäkta språket.. med verkligen om ni inte sett den tidigare så se den nu!!!

jaja i morgon blir det städ dag och på torsdag kommer fotografen och tar kort på huset... och sen kommer det en skylt i trädgårn att huset är till salu... jag kommer att länka (om det lyckas) så kan ni också se hur det ser ut hemma hos mig...


o ja har vart hårmodel... så nu har jag kort hår...
laddar upp bilden en annan dag från en annan dator...

puss puss

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

GRATTIS! Från Värmskog!

Lilla söta :O)

Ska bli spännande, både att se din nya frisyr, och huset :O)

2009-10-06 @ 21:44:05
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Jessica

Åh, grattis lilla skruttan.

Din tokiga gudmor har inte koll på vilken det d e, dagar flyter liksom ihop...

Säg till din mamma att lägga upp en bild på nya frillar snarast!

puss mitt lilla troll

2009-10-08 @ 18:54:11
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0