tisdag 18maj

jaha det var jobbigt igår här hemma.. tomt utan mamma och brorsan! Tur att jag har Chanel.. fast när hon skrattade åt mig så började jag gråta, för hon skrattade åt oss hela veckan, och när hon va ledsen så blev jag ledsen igen...
Saknar kaffe lukten när jag kommer ner.. :)

Men vi hade en mysig vecka... har gjort jättemycket och ingenting...

första gången Chanel är i tyskland... Jag hade sagt till mormor att jag inte skulle va med och hämta dom men vi var med ändå... Min lilla ängel sov hela vägen dit och hela vägen hem.. fick lite mat vid flygplatsen och bytte blöja. Hon är så duktig...

här kom vi hem och hon låg i boxen och skrattar åt sina kompisar...a million dollar smile...
Alla dessa kort har min kära bror tagit... om ni behöver anlita en fotograf... eriknygren.com han är jätteduktig....

underbar eller hur..

glad att träffa mormor!!
nu vaknade min ängel så vi hörs sen...


Kommentarer
Postat av: Mormor

Mormors lilla ängel....känns som Holland försvunnit ännu längre bort. Saknar er så enormt . Hon är så ljuvlig krama henne från mormor .

2009-05-19 @ 21:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0