30 maj!!

Min lilla älskling är såååååå go!!!
Hon skrattar åt allt och älskar livet... sover gott på nätterna och leker gottit på dagarna.. undrar när det börjar bli jobbigt att va mamma.. alla som säger att livet förändras och inget blir som förr.. det stämmer ju men det förändras ju till det bättre.. en kompis sa till mig när hon precis fått sin dotter och jag var fortfarande gravid att ta vara på den tiden som e kvar för sen kan du inte göra nåt annat och du blir bunden.. Jag förstår det inte... jag gör allt jag vill men med bättre planering... ;o) och sen får man ju så otrligt mycket tillbaka... jag kan inte få nog av henne.. vill bara kramas hela tiden... o när hon e ledsen så vill man ju bara trösta henne...

Här är dom väldigt noga med att man inte ska skämma bort ungarna... helst låta dem gråta sig till söms och absolut inte sova i mammas och pappas säng... Jag säger bara SKITSNACK, om en så liten gråter så måste man ju trösta den... det är det enda sättet som dom kan berätta om det är nåt fel.. 
Här frågar alla också om man ammar eller ger välling.. när jag säger att jag ammar så tycker dom att man är duktig... för det är ju så jobbigt att amma?????? visst kan det va jobbigt men det är ju det bästa som finns... lilla handen på bröstet och de små smackande ljuden...

Vi kommer hemåt de 2 sista veckorna i augusti och den första veckan i september.... då nån gång blir det barndop... måste kolla närmare på det...

Kommentarer
Postat av: Jess

Jag håller med dig! Neo är det bästa vi gjort!!!

Det enda som det blir mindre av är egentid med D. Jag e helt slut efter en dag med Neo så jag har inte mkt kraft över till D. Det är ju så olika, svårt att säga om någon har rätt eller fel, man känner olika och barnen e ju olika, olika krävande å så. Gött att du har det så bra och mår bra, unnar jag verkligen dig.

Sköt om er, längtar tills vi ses!!!

massa kramar

2009-05-30 @ 20:04:19
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0