våren !!

Igår kväll åkte vi till Ikea och skulle äta... helt underbart att jag har Ikea så nära.. :o) Hade ingen lust att laga mat så köttbullarna räddade mig.. efter att vi hade ätit så gick vi igenom hela Ikea för en gångs skull och bestämde oss för att hämta in våren i huset....


mattan är ny och lampan på hyllan ovanför soffan och läslampan "bakom" soffan... Hade ingen läslampa förut så det behövdes..


gott med lite nytt o fräscht.. det är det som är så bra med ikea tycker jag.. lite nytt för inte så mycket pengar och man har ett helt nytt vardagsrum.. lagom till alla kommer och inspekterar minstingen...

Sitter nu och väntar på en kompis som kommer hit med hennes lilla Hanne en månad yngre än Neo. Choklad kakan står  ugnen och luktar gott i mitt hus.. André är och golfar han... Lika bra att han golfar så mycket han kan nu för snart blir det andra bullar!! hahaha
kram på er!

IKEA RULES!! hahah

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Annika!!!!

Hittade hit från Maddes blogg!!!!

Va spännande o läsa om din o lillan/ens reas :)

Lycka till gumman! O hoppas att allt går bra!

10000 kramar

2009-03-23 @ 16:18:51
Postat av: Erik Nygren

annika: ja verkligen, det är hon :)

ja tror hon spelade cool, hon hade en kompis där eller 2, så jag var inte så välkommen heller tyckte jag, ja va bara där för att elda i pannan så hon skulle ha nån värme när mamma och janne är borta..

2009-03-23 @ 16:20:59
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Anonym

va fint ni har det =) coolt att ikea finns på Holländska också.. hehe :)

2009-03-23 @ 16:22:47
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Jessica

Vad fint, grönt e ju den finaste färgen.

Har själv tittat på gröna ljus, dukar å sånt till köket.

Va stor och go magen e nu, så häftigt.

Sköt om dig nu älskade vän...och du jag lovar att du förstår när bebisen e på väg ;)

Har ni skype förresten, annars får ni skaffa det så vi kan videoprata.

pussar och kramar

2009-03-23 @ 18:10:48
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Annika

Hej emma!! vad kul att du hittat hit..

Jess, vilken tur att du va före mig med barnfödandet :) har inte skype än men fixar det..

2009-03-26 @ 11:12:07
URL: http://hollandssvenskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0