våren är här på riktigt!!

Åh vad det är skönt i solen... har suttit och solat hela morgonen med mamma på telefonen... helt underbart.. var tvungen att gå ur solen nu ett tag så jag inte bränner upp mig.. Grannen jobbar i sin trädård i bar överkropp... ingen vacker syn kan jag lova.. måste få nåt täckande för staketet så att jag aldrig behöver se honom... Här fryser det lite på natten och jag som är så dålig på trädgårdsarbete och vilka blommor hit och dit skulle behöva lite tips.. nån som vet nåt... Det är ungefär 10-12 grader i skuggan under dan... i solen är det säkert 17-18...

Idag är det bara 2 veckor kvar tills ungen ska komma... om den nu vill det är en annan sak som vi inte gärna tänker på... : )  Allt är klart.. mer än klart... vill kramas nu.. haha men men Jag mår bra och det är huvudsaken. inga förvärkar än vad jag vet i alla fall... hahah jag vet inte vad jag ska känna.. spännande är det i alla fall..

Detta är något som ni svenskar aldrig har sett förut... Detta kallas Box och den har man stående i vardagsrummet för att underlätta för rygg o kropp....


om man behöver göra nåt som att laga mat eller dammsuga så lägger man ungen i här och så har man händerna fria.. Ganska mysigt att ha den stående i vardagsrummet.. Vi får väl se hur mycket jag använder den.. Men det känns som att den kan var bra att ha.. Detta är också nåt som finns på listan med grejer man "måste" ha...


kolla in fotbollen under tröjan.... hahaha
Nej nu ska jag gå ut och ta mig en cykeltur... Kanske cykla in till byn och mysa runt där lite.. det är synd att André måste jobba när det är fint väder....

ha det så gottit nu hörde att ni också hade sol... puss puss

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman ! Vilken boll ! va fin magen är Själv har jag sett ut som en tunna haha Jag längtar tills vi får komma men hjälp va veckorna gått fort. Måste kolla passet ojoj Älskar dig kram mamma

2009-03-21 @ 22:25:01
Postat av: Anonym

Vill du vinna en ny mobil?

2009-03-21 @ 22:27:22
URL: http://click.double.net/?25669;188;10613
Postat av: Lotta

Box, va smart :O)

Jag hade en babykorg på Hjul, den skjöt(stavas det så?)jag runt i huset allt efter ar jag befann mig, smidigt, men de växde ju snart ur den...

Spännande att se vad det blir :O)

2009-03-22 @ 14:16:01
URL: http://pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Madde

Vad fin du är gumman!!!

Jättekul att prata med dig igår också.:-P

Kraaam

2009-03-23 @ 08:54:12
URL: http://metrobloggen.se/goforgold

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0