Pratat med advokaten idag!!!

Min advokat tycker att det är riktigt konstigt att jag måste börja jobba... jag vet inte om ni kommer ihåg allt jag skrivit eller om jag inte har skrivit nåt om det, kommer inte i håg..men i alla fall.. 10 december när jag var 24 veckor gravid så tyckte han att jag skulle gå hem och säga till doktorn att jag var för sjuk för att arbeta....han ville inte längre ha mig där...men eftersom han inte kan sparka mig när jag var gravid så tyckte han att det var bättre så. Jag ringde till advokat direkt och hon sa att jag inte kunde säga att jag var sjuk om jag inte var sjuk.. vilket jag inte var.. min graviditet var hur bra som helst.. så brev hit och dit han tyckte ändå att jag kunde stanna hemma med lön.. så visst det var inga problem.. Nu vill han alltså att jag ska komma tillbaka??????
 Min advokat ska skriva ett brev och fråga precis vad som är meningen med allt... och hon sa: jag ska fixa detta...
vilken tur för jag har varit hel stressad, för stressad.. inte bra för mjölken... så jag håller er uppdaterade....om jag måste börja jobba har ni en som e sjuk här...

puss!!

Kommentarer
Postat av: Pillargontanten

Om du rent ekonomiskt klarar dig ändå, utan jobbet, Säg upp dig, det skulle jag göra:O)

Det löser sig nog, vi hoppas det!

Kram från Värmland!

2009-06-21 @ 23:15:18
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Frega

Hej Syrran!



Tänkte bara kommentera här... Så du vet att jag tittar till din lilla blogg då och då! :)



Älskar dig massor!



//Fredrik

2009-06-21 @ 23:36:22
Postat av: Mormor

Hej gumman !!

Håller tummarna för en bra lösning. Hoppas det kan bli Sverige flytt.. Älskar dig också massor! Kram mamma

2009-06-22 @ 00:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0