6 juni!!2 månader!!

Herregud vad tiden flyger... Lilla Chanel är inte så liten längre fast om man jämför med min lilla N som redan är duktig och går så är hon jätteliten...

vi tog ett kort på Michael Jackson på TV fråga mig inte varför men så här blev det...

han ser verkligen ut som ett skelett...

Allt är bra med lilla chanel, hon börjar vilja sitta upp.. tar tag i fingrarna på oss och försöker dra sig uppåt.. men det går inte alltid så bra men hon försöker i alla fall...

världens goaste... vi kramas jättemycket..

min kompis Lina och chanel.. Lina har åkt hem till sverige igen... inte kul..



våra kompisar Marlon och Joris gifte sig den 29 e maj hon är 20 veckor gravid och ska få en liten tjej hon med... himla kul.. kompis åt Chanel... hoppas vi.. haha

hon sov så gott.. detta är på pappa A´s födelsedag.. håller fast mamma så inte jag går nånstans..

kolla in armar och ben... detta är favorit sovplatsen under dan...en gosig stor kudde..

mammas docka...

puss på er jag saknar er...

Kommentarer
Postat av: Jess

Vilken liten goding! Längtar efter er!!!!

Fy att börja dagis bara 8v gammal, varför skaffar man barn om man inte vill va med dem?! Jag tycker det e jobbigt att Neo ska börja när han e 14månader och då bara på halvtid.

Vi hörs. kram kram

2009-06-06 @ 15:12:09
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Madde

Men guuuud vad söt är hon då lilla sessan!? OLAGLIGT SÖT!!! Hihihi...

Puss och kram på er

2009-06-06 @ 20:30:20
URL: http://metrobloggen.se/goforgold
Postat av: Mormor

Åhh vad jag längtar efter er. Hon är ju underbar den lilla. Massor av kramar från oss ....

2009-06-06 @ 21:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0