vänta!!

Min advokat har inte lyckats få tag i advokaten som min arbetsgivare har så jag väntar o väntar på besked.. inget kul alls..
känner mig helt slut... längtar hem till svedala..
min lilla skitunge är också helt slut idag... bara sover o sover.. skittöligt... haha borde göra mycket och får inget gjort.. känns det igen? eller är det bara jag som lider av denna syndrom...

I alla fall.. Känns som om ingen läser bloggen längre.. lite trist på ett sätt men jag skriver väl för dåligt eller nåt.. Inga kommentarer.. när jag var gravid var det minsann annat...

naja nu ser vårt liv lite osäkert ut Jag håller på och fajtas med advokater med mitt jobb och André har samma sak... Han var lovad löneförhöjning i oktober förra året och har inte fått det än.. nu säger de helt plötsligt att han inte kommer få den... så vad gör vi.. snackar med advokaten.. kul va.. NOT då tyckte de i alla fall att ANdré, som e den bästa säljaren, kunde få sparken.. bra tycker vi.. kan vi komma hem till sverige...

Om ni skulle vilja kolla in vår site... www.nybosporthorses.com   snälla sidan är under uppbyggnad och alla tips vi får tar vi emot med öppna armar!!!
detta är vad vi kommer att hålla på med i framtiden.. har skitfina grejer att sälja till mycket bra priser!!

kram!

Kommentarer
Postat av: Kjell Nygren

Jodå läser och kollar varje dag. Har ni planer på att flytta till Sverige? Ska kolla er hemsida nu.

När blir det barndop??? PKÄ Pappa

2009-07-16 @ 19:16:40
URL: http://www.flickr.com/photos/kjellnygren/
Postat av: Madde

Jag kollar in varje dag, men du får nog skriva lite oftare vännen ;-) hihi... jag är ju sååå nyfiken på vad ni gör om dagarna, och bilder vill jag ha så jag kan se hur stor prinsessan blivit =)

Kommer ni hem på semester något iaf? Längtar efter dig!!!

2009-07-16 @ 22:28:28
URL: http://www.metrobloggen.se/goforgold
Postat av: Pillargontanten

Jag läser och kommenterar, tror jag, och jag blir så glad när du kikat in hos mig :O)

Hoppas allt löser sig, verkar vara ett töligt ekorrhjul du fastnat i :O(

Lycka till i alla fall :O)

2009-07-18 @ 00:25:03
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Jess

Jo du jag läser allt och kommenterar ibland.

Du har ju blivit mkt snabbare på att blogga oxå även omd et e kul med ännu oftare, men jag ligger på latsidan själv så jag ska va tyst :)

Jobbigt att det ska krångla med jobben men det kanske inte gör något om ni ändå ska flytta. Längtar tills ni kommer på semester och sen får ni inte åka hem, kanske knycker era pass, vem vet hihi.

Vi hörs.

puss och kram

2009-07-19 @ 22:34:32
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Erik Nygren

jag läser också bloggen :) men du måste lägga in fler bilder =) jag är nog för lat att läsa massor :)

När kommer ni hem? Vart ska ni bo nånstans?

Säg bara till om ni behöver hjälp med hemsidan på nåt sätt.. eller med bilder på något..

2009-07-19 @ 22:46:51
URL: http://eriknygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0