nästan klart för min del!!

Ja ja nu börjar det se rätt så bra ut.. Jag får sparken fr o m september. I morgon blir det på riktigt.. så håll tummarna.. för min del så spelar det ingen jätteroll mer för vi vill hem till sverige.. ja ja det är meningen i alla fall. Vart vi ska bo och hur precis vet vi inte.. måste kolla upp en massa... har massor att göra, jag förstår alla som vill att det ska bloggas mer :) ska bli bättre..  och bilder.. ja ja men om man jämför med hur det va när jag började med denna blogg så har jag blitt tusen ggr bättre haha. på nåt sätt så känns det inte heller så kul att sitta vid datorn när det är fint väder...

Hem flytten ligger lite komplicerat ännu... vart ska vi bo, är den största frågan... Vi kan inte sälja detta huset för då blir vi bara kvar med en massa skulder så första året blir det mycket åkande fram och tillbaka i och med leveranser på grejer och sånt (förhoppningsvis)  Måste kolla upp om jag kan få bidrag i och med att jag inte kan jobba direkt för att tösa e för liten.. kanske kan städa kvällar eller så..  nån som behöver städhjälp hemma?? är jätteduktig :) haha

Har jag berättat att vi har fixat pass till Chanel.. det var kul.. hon e jättesöt på passfotot... undrar hur det blir om 5 år om de tror oss att det är samma unge.. haha



hon tar tag i grejer med båda händerna och trycker in det i munnen så hårt hon kan. o tuggar o tuggar. har b¨rjat dregla ordentligt också... skrattar om man kittlar henne. hur kul som helst...


hon fick en liten speldosa av K och A med familj.. små björnar som dansar.. hur söt som helst. första gången började hon gråta hjärtskärande .. tyckte att den va jätteotäck... haha nu gillar hon den..

kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Va roligt! Hem till Sverige! Och vilken tur att det grejat sig med jobbet :O)

Hon är ju hur söt som helst din lilla prinsessa!

2009-07-22 @ 08:10:00
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0