slodag!

I dag har jag inte gjort mycket inte. stadat badrummet och en tvatt..oj da den maste jag hanga fortfarande... haha slodag. Det bara regnar och regnar ar jattetrakigt. grannen skulle ha trummat a sina trummor idag men han var inte hemma pa hela dan.. Jag maste saga att det funkar riktigt bra, han trummar inte sa mycket och nar jag aker bort sa sager jag till honom sa att han far trumma da om han vill..

traffade Jennie igar och vi tog en fika vid ett mysigt fik. snackade lite skit och bestamde att vi bara maste gora om det snart igen... det var jattemysigt.

Sen akte jag hem och sa kom Lina och Lina och vi gjorde tacos och at och at tills alla tre nastan sprack.. men gott var det.. och mysigt. de akte vid tio tiden och da kom andre hem och holl pa att do av vitlokslukten i hela huset... stackarn. tur att han nastan alltid ar tat i nasan sa hans luktsinne ar inte lika bra som mitt...

Min lilla alskling i magen har hicka..igen, jag tror att den ligger lite annorlunda nu kanner (vad jag tror ar) huvet precis ovanfor naveln och  igar kvall sa lag han/hon pa ena sidan av magen resten kandes helt tom.. jag vet inte om det bara ar jag som tror att det ar sa eller att det verkligen hander som jag tror men det ar i alla fall en helt underbar kansla...

10 veckor kvar tills beraknat datum... ska bli sa spannade... det gar ratt fort nu eller hur....
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0