oj oj oj

Vad i h vete ska man packa och inte packa... normalt är det inte så svårt, till mig och pappa A är det inte så svårt men Chanel.... är så rädd att jag glömmer nåt viktigt som vi MÅSTE ha under resan... men men !! vi kommer med eller utan grejer... haha 

har inte tid med er nu... 
PÖSS 
oja har köpt en gåstol till Chanel... jättemysigt.. hon får bli lite storare för det är knappt hon når ner till golvet.. ;)
skulle så gärna vilja ge henne mat.... men eftersom att pappa A  är allergisk för allt i världen så rekomenderar dom att amma på heltid i 6 månader.. så det gör jag.. hellre vänta ett par månader, de flyger ju förbi ändå än att ha en allergisk onge.. det e klart att hon kan bli allergisk ändå men då är det inte mitt fel i alla fall...
inbjudan har kommit hörde jag från mamma första OSA är inne... visst e hon vacker som en dag..

pöss

Kommentarer
Postat av: Erik Nygren

Har fått inbjudan! :) Ska bli kul att ni kommer till Sverige..

Fast jag har fått jobb som skolfotograf så på Söndag åker jag till Växjö på skolfotografutbildning, kommer hem på fredagen.. så vi får ses då :) Älskar dig med! Puss

2009-08-12 @ 21:49:49
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Jessica

Glömmer ni något så finns det ant på affären eller hos oss :)

Kör försiktigt och hör av er så snart ni kan. D e hemma tills onsdagmorgon men jag och Neo e fria att träfas varje dag :)

puss puss

2009-08-13 @ 22:20:30
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Erik Nygren

ja det är roligt! Jag vet inte när på söndag ja åker.. blir väl mitt på dagen nångång, det är ganska långt att åka.. Nejdå, dopet är ju på en helg så det är ingen fara :)

2009-08-14 @ 15:19:33
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Pillargontanten

Det finns affärer kvar i Sverige, fortfarande, så om du skulle glömma nåt finns det att köpa :O)

Ser fram emot att träffas, kaffet är förberett :O)

2009-08-17 @ 06:19:09
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: lotta

Välkommen hem Annika. Vi ses på dopet

kram

2009-08-19 @ 07:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0