14 april!! Grattis Mormor och Morbror Fredrik!!!

Jag är glad att Chanel ville komma ut före 14 april måste jag säga... Det var morbror F´s önskan att hon skulle komma idag... då skulle jag vart tjock och orörlig fortfarande... hahaha Känns så härligt att sätta på sig skor och strumpor och kunna tvätta fötterna ordentligt !!! magen börjar bli mindre så jag hoppas att den är borta när mormor kommer!!

naja jag ska inte tjat mer det är bilder ni vill ha eller hur!! hahaha


detta var i går vi satt och mysde... hon är världens mysigaste...
I natt sov vi från klockan 23 till klockan 6... härligt att få sova så länge!!

Detta är vår sköterska Annie heter hon.. Hon har städat hela huset, bytt lakan i sängen och tvättat alla kläder... det var sista dan idag så nu får jag klara mig själv med städningen.. Hon kom halv nio och fixade frukost åt oss, sen började hon städa, hon har även vägt vår lilla tjockis och nu väger hon 3940gram redan!! snacka om grädde i tuttarna!!! hahaha


idag efter att vi varit till stan och shoppat lite.. André gick till frisören och vi kollade barnkläder... hon skötte sig exemplariskt och sov hela tiden.. vi var inte borta så länge men det var skönt att få komma ut lite...
hade kameran med mig men glömde att ta kort... :0(

detta var 5 minuter sen...

så här ser storken ut inifrån... hel kul!! denna har mina svärföräldrar satt upp..

så här ser det ut inomhus

och i hallen!! jättekul tradition tycker jag!!

hörs i morrn! puss puss
jättekul med alla kommentarer förresten!!! Tack tack!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Hej på er !! Vilken liten pärla ni har fått.Tack för födelsedags hälsningen och skönsång i dagarna två. Haha !! Köpte du några kläder till Chanel? Jag ska till mormoraffären Polarn och Pyret imorgon det ska bli så roligt ÄNTLIGEN MORMOR . Älskar er alla tre. Kramar

2009-04-14 @ 21:26:53
Postat av: Madde

Hon är såååå fin, och du med gumman!!=)

2009-04-14 @ 21:57:40
URL: http://metrobloggen.se/goforgold
Postat av: Åsa Johansson

Hallo på er!Stora grattiskramar till er,hon är jättesöt!Ta hand om er ,så hoppas vi i Säffle att vi så småningom kan ses!!Många mångaa kramar

2009-04-15 @ 21:11:41
Postat av: Britt-Marie

Hej på er alla tre. Har fått ett väldigt fint kort m. posten idag, så jag slängde mig på datorn för att kolla in underverket. Hon är ju jättefin. Så ett stort grattis till er. Och tack för kortet. Ha det så bra. Hälsa Andre.

2009-04-16 @ 12:47:27
Postat av: Lotta

Sötnos! Hon är verkligen fin! Neo kommer att bli överförtjust, det är jag övertygad om, fast han just nu älskar sin faster mest :O)

Ha det riktigt bra!

2009-04-18 @ 09:05:47
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Neo

Vilken sötnos. Henne vill jag leka med.

Mamma sa att vi ska gifta oss, jag vet inte riktigt vad det är men det låter kul.

Mamma säger att Chanel är den söstaste tjejen hon sett på länge.

puss och kram

2009-04-18 @ 20:40:34
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0