Tårar!

Här händer det inte mycket kan jag lova... är väldigt trött de senaste dagarna så jag går omkring och halvstädar och sen sover jag lite.. kan knappt röra mig och när jag rör mig så går allt i snigel fart.. det är lite svårt att acceptera från mig själv men jag har gjort det.. Längtar efter att rida igen och kunna röra mig normalt.. Men det är inte så långt kvar...

Jag gråter för allt.. men bara lite tårar, nåt på Tv:n som e helt fåfängt men nog kommer det lite tårar alltid.. då måste jag skratta åt mig själv.. Men känner mig lite halvdeppig.. vet inte om det är normalt i detta stadiet av graviditeten eller att jag bara är trött på det och längtar efter min lillskit så att jag får kramas!! vädret kan ha mycket med det att göra också såklart..det är regnigt som bara den och kallare än förra veckan.. 8 grader ungefär så jämfört med er får jag väl inte klaga.. :)

Vi var hos barnmorskan igen i tisdags och huvet ligger fixerat!!! väldigt bra känns lite säkrare.. Nu kommer hon/han inte upp längre.. Hela magen är full i unge, ser väldigt lustigt ut ibland, igår låg jag på sidan (vilken är den behagligaste ställningen att ligga på) och när jag reste mig så hade jag en platt mage.. vi såg rumpan.. ska ta kort på min skeva mage.. det ser jätteroligt ut.. men ni som fått barn,  vet väl hur det ser ut antar jag..

André är iväg på en anställningsintervju idag. det är en byrå som matchar folk till rätt jobb... så de kommer att söka vidare för honom och skicka ut honom på jobb, typ som en polia men inte riktigt på nåt sätt... ska bli kul för honom att göra nåt annat.. de har degraderat honom från ass manager till säljare nämligen.. har varit ass i lite mer än fem år... han har aldrig sagt ett pip och alltid gjort som han blivit tillsagd, tills för 3 månader sen ungefär då har han sagt mer i från och gjort grejorna han måste göra på sitt eget sätt... då blev det tydligen för farligt för chefen han kom för nära sitt mål och då satte de tillbaka honom. Eftersom att jag är gravid så kan han inte ta några risker och det vet dom. och dom vill gärna behålla honom.. Jag fattar inte systemet riktigt.. Men på ett sätt är det bra.. han kommer aldrig vidare och dit han vill om han blir kvar och nu kan han i alla fall välja lite.. kanske ta in på en annan riktning och bli nåt bättre..

Vi har sålt en av våra bilar också... celican..

våran fina bil... ingen familjebil tyvärr.. det gjorde väldigt ont i hjärtat men det är sund att den bara ska stå o kosta pengar.. lite för lyx att ha som 2:a bil.. till bara en person.. barnvagnen går inte i bagaget och barnstolen vet jag inte ens om den skulle passa.. så hejdå kära bil... denna bilen hämtade André upp mig i på vår date.. Jag var väldigt impad och han var jätteimpad av att jag inte drog igen dörren så hårt hahaha det var då jag blev kär.... när jag såg bilen. hahaha nejdå för oss var det kärlek vid första ögonkastet..


Killen som köpte den var helt lyrisk... så det var kul i alla fall..

Kommentarer
Postat av: Lotta

Oj, blev nästa rädd, när jag såg din rubrik, men tårar i den här delen av graviditeten är nog helt normalt. Jag blev mycket blödigare efter jag fått mina barn och är det fortfarande :O)

Skönt att han fixerat sig i alla fall, då behöver du ju inte lägga dig platt om vattnet skulle gå.

Vi håller tummar och tår, här i värmland!

Ha det bra!

Kramar!

2009-03-26 @ 13:03:34
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Jessica

Åh det är så spännande nu, vill ju oxå att krabaten ska komma. Skönt att h*n fixerat sig. Du kan ju fråga D vad han tyckte om mig när jag var gravid, ganska känslig och började gråta för allt ;) Inte så konstigt med allt som händer i kroppen.

SKöt om dig och ta det lugnt, du behöver spara krafter till förlossningen och veckorna efteråt. Älskar dig. puss och kram

2009-03-27 @ 22:39:46
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Erik Nygren

och jag hann inte se den på riktigt..

hehe

2009-04-05 @ 21:03:04
URL: http://eriknygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0