Sjukanmäld... 2 juli

Så i morgon ska jag till den där doktorn som är för sjukanmälan. det fungerar lite annorlunda här och jag var först idag till min doktor. sen ringde jag till jobbet och sjukanmälde mig. stress... amningen funkar inte som den ska... det är inte så men jag är väldigt stressad av hela situationen...
så de ringde direkt och undrade vad det var och i morgon har de fixat en doktor som ska avgöra om jag kan jobba eller inte... Nu är det så att en kollega till mig har precis samma situation hon blev skickad till en doktor i enschede.. jag blir skickad till en doktor i almelo... för att de inte ska få nys om varann naturligtvis.. tror han.. men jag kommer att berätta hela min berättelse och ta med alla papper jag har från advokaten... jag vet att jag har rätt och står stark gentemot dumma Herman så det känns bra.. är lite eller ja jätte ororlig för i morron ändå men ok... det får gå... min advokat kommer tilbaka på måndag..

Min lilla gumma drar ju upp sig till sittande nu och hon blir bara starkare och starkare... i morse så satt hon så där på min mage och fortsatte att dra upp sig tills hon stod!!!!!  Med världens största leende stod hon där på min mage.. i nåra sekunder och sen ville hon göra om det igen o igen... hon e inte ens 3 månader... ok snart men ändå... denna donna får vi nog jaga snart... hahha
hon har väldigt ont av värmen... jag tror att det är kvavare här än i sverige för ni har skog och vatten och det har inte vi i denna delen.. sjöarna som finns är det redan blå alg i så vi har en liten pool i trädgår´n... det är skönt men det är så varmt inne så hon kan inte sova ordentligt.. det är jättesynd om henne.. ligger nu helt utslagen på en kudde i soffan..det gör så ont i hjärtat...


frukost....

glad i barnvagnen... hon är såååå pratig nu. skriker höga pip och skrattade högt första gången idag!!! underbart!!!

spärrar upp näsborrnarna o ger ifrån sig ett högt pip...

första ritten... väldigt säkert... haha

vid polen...

tack J för denna mycket braiga skallra... det är den enda hon kan hålla fast ordentligt än så länge...

sovande unge i värmen...

så det var allt för i dag... vi hörs snart igen puss alla!!!


Kommentarer
Postat av: Kjell Nygren

Kör hårt med doktorn.

Som varmast har det varit 32 grader på Bomstad.

Ha det Pappa

2009-07-03 @ 18:13:36
Postat av: Kjell Nygren

2009-07-03 @ 18:30:19
Postat av: Erik Nygren

Hon blir bara större å större :D

2009-07-10 @ 17:18:39
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Jessica

Nu måste du ju uppdatera om hur det går med jobbet och läkarbesök och allt.

puss på er

2009-07-11 @ 17:51:32
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0