13 juli!!

herrgud vad tiden flyger!!!! Min lilla Gudson Neo fyller 1 år idag... känns som i går som lilla mmset kom att Neo var född... helt otroligt..  Många grattis från mig JAG ÖNSKAR JAG KUNDE VARA MED!!!

Jag har i alla fall en present som jag gjort själv... tänkte skicka den men det blev aldrig av med all stress och skit som jag har med advokater hit o dit... men jag kan ta kort på det så du vet vad han får i alla fall J... men vi får se... är väldigt stolt i alla fall.. haha

... vägrar jobba. mår inget bra av situationen alls. i värsta fall så får jag väl säga upp mig då.. men hoppas att han sparkar mig.. säger jag upp mig får jag inga pengar alls och om han sparkar mig så kan jag få a kassa.. ska prata med advokaten idag... se vad hon kan göra.. orkar inte riktigt med allt bara så det är jobbigt....
min lilla tös mår bara fint.. hon e så duktig!! håret växer o blir längre... hon har fått en liten rödaktig färg... jättefint.. rödblond... de blå ögona håller i sig.. pappas ögon :) tur det tycker jag... hon e verkligen en blandnig av oss två... min mun o näsa också tur :)
jag tycker att det är svårt att klippa naglarna på henne.... hon sitter inte still för fem öre o hon kniper tag i handen på mig... får göra det när hon sover...  1 gång i veckan... de växer som ogräs....
naja nu ska jag ringa advokat....
puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0