sa ny vecka nya tag!

vadret ar samre, tyvarr. har borjat blasa som bara den istallet for vart vintervader som vi haft forra veckan... mar lite battre. har gjort som mamma sa igar.. bakat bullar...


de blev riktigt goda. forsta gangen jag har gjort bullar pa pasjast.. finns ingen farsk jast att kopa i butikerna har sa jag har inte bakat sa mycket som ni kanske forstar... men de blev bra. kanns riktigt skont. Nu ar jag valdigt trott bara. och om en halvtimme ar det dags for grannen att borja bunka pa sina trummor... far ga ut o ga eller nat..

detta har vi fatt av vara vanner Agnes och Claes till vart pyre..

vilken fin vippstol va.. helt ny. Agnes jobbar pa dagis sa hon har bestallt den via hennes jobb...


plus denna fina mobilgrej som man kan hanga pa barnsangen.. jattekul. de ar helt galna...
i byte mot dessa grejer sa var jag tvungen att lova henne att hon skulle fa va barnvakt... hahaha det var ju jobbigt...
dom har 2 barn redan och den yngsta ar fem och sen jag blev gravid har hon velat haft ett till.. problemet ar att han ar steriliserad och har ingen lust att ha ont igen.. haha

det ar bast att jag satter pa mig langkalsingarna och gar ut..
kram pa er alla!!!

Kommentarer
Postat av: mamma

bravo önskar jag kunde få smaka kramiz

2009-01-12 @ 16:27:54
URL: http://hollandsvenskan
Postat av: Annika

det ar bara att komma, har fulla frysen.. och alldeles for liten frys.. men det ar full knokat

2009-01-13 @ 17:11:56
Postat av: Jessica

Vilka bra presenter ni fått.

Sånt e perfekt.

Sköt om er.

kram kram

2009-01-13 @ 23:51:04
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Erik Nygren

Tjena sis..

jag skickar ett vadderat kuvert till er i morgon :)

får se hur lång tid det tar för det att komma fram sen bara :)

det är grönt.. :)

ha det gött!

2009-01-13 @ 23:58:50
URL: http://eriknygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0