redan torsdag!!

Bara man tar sig lite i kragen sa flyger tiden fort igen. vilken tur..  jag trodde att jag holl pa att bli galen!

Nu kom nasta bakslag.. jag vagade stalla mig pa vagen.. det var inte kul. Jag vet att det ar normalt och allt men kanns anda inte sa bra. Har gatt upp 12 kg redan. kanner mig som en valross.. men det hor till jag vet och jag alskar min mage over allt annat... men anda. 78 kg vager jag nu.. kanns sa overkligt.. Har gjort om mig i haret ocksa. gick till frisoren och blev mork igen. gott!

min lilla alskling e sot eller hur...  28 veckor gammal
lillen tycker inte om yogan... hahaha nar vi har stankat och stonat sa ligger vi och ska slappna av o da borjas det, antagligen far han/hon inget utrymme att rora sig nar jag haller pa sa da blir han/hon jattearg det ar riktigt roligt, jag kan inte ligga pa rygg for da blir jag yr i huvet av magen..

ar inte sminkad sa det blir litet kort pa haret.. nyvaken ser jag ut och ploffig i ansiktet.. men jag ar nojd med haret.. haha
ska sminka mig nan gang sa far ni se hur jag ser ut..

nu ska jag ga och mala lite i barnrummet.. Andre har antligen gjort sitt jobb med san dar farlig farg och nu ar det min tur med vattenbaserad farg.. nu har jag plotsligt massor att gora. jippie.. foton kommer nar det blir lite mer klart.

puss o kram!

Kommentarer
Postat av: mamma

Åhh idag var det roligare att läsa din blogg . Kommer du att klara 100 kg tror du!!!

2009-01-15 @ 19:35:41
URL: http://hollandsvenskan
Postat av: Jess

Hej vännen.

Va stor magen börjar bli, hänt mkt sen ni var här.

Man ska gå upp i vikt när man är gravid...det e lixom det som e meningen ;) Jag slutade väga mig när jag nådde 98kg och det var 5 dagar innan.

Kram kram

2009-01-15 @ 20:30:56
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Alina

2009-01-15 @ 20:35:54
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej, roligare att läsa din blogg idag.

Magen är ljuvlig! Lycka till med målning och renovering, här håller vi också på för fullt!

Ha det bra!

/Lotta (Storasyster till Jessicas David)

2009-01-15 @ 22:47:02
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Annika

tack Lotta och lycka till ni med!!

ja visst vaxer jag som bara den Jess...

2009-01-19 @ 14:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0