hemma igen!

jaha vad en vecka gar alldeles for fort... vi var i sverige hos mamma och firade nyar.. harligt, vi hade tur med vadret ocksa en rikigt harlig svensk vinter...

sondag den 28 dec flog vi fran bremen till goteborg, forsta gangen jag har varit med om forseningar pa ryanair... vi tag taget till kil och dar hamtade min alskade lilla bror upp oss tillsammans med hans Linnea. sen akte vi hem och njot av harliga nachos som mamma hade gjort i ordning. jag bara njot i fulla drag av att vara hemma hos mamma igen..
 
mandag gjorde vi iordning i stallet pa morgonen och akte in till stan. vi akte till mitt i city, ringde till fredrik ocksa sara var tvungen att jobba sa vi bestamde oss for att ata hos henne pa valfrids dar hon jobbar. var jattemysigt, jag fick en liten sot pyjamas av mamma med en liten sot mossa till, jattefint fran polarn och pyret, mamma har bestamt sig for att hon inte ska kopa nat annat an fran polarn och pyret... :) gulligt tycker jag. nar vi satt dar o at sa kom ullabritt och kjellake forbi och vi fick oss en kram. U ar mammas kusin och hon hade med ett kort pa mamma nar hon vantade emelie... hon var jattestor.. kul att se igen.

tisdag tog vi pa oss massor och akte ut till lilla gudsonen Neo och min underbara van Jessica vi gick ut och grillade korv.. for andré var det helt otroligt att man fick elda mitt i skogen sadar.. vi hade jattemysigt..

ordentligt inpackade var vi...


lillskiten somnade sa fort vi kom ut..



mina alsklingar!!

Kommentarer
Postat av: Erik Nygren

Är snart färdig med bilderna :) Skickar dem i vadderat kuvert sen till Enk :D

Ha det bra syster

2009-01-07 @ 15:01:05
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Annika

vad bra Erik, var inne pa din blogg men jag kunde inte kommentera.. var tvungen att anmala mig o skit.. later jattebra med skivan jag e nyfiken, har sett fotona pa Pho2.se o de var jattebra.. kan du skicka med lite semlor ar du snall, sag att du hade atit semmeltarta.. ar avundsjuk saknar er

2009-01-07 @ 17:36:35
Postat av: Annika

hej bror!! later bra det med skivan.. kollade din blogg och belv valdigt sugen pa semlor, kan du skicka med nagra???? vore jattegulligt.. saknar er !

2009-01-07 @ 17:39:36
Postat av: Erik Nygren

kunde du inte kommentera? huh låter konstigt.. måste jag kolla upp, för det ska gå utan att anmäla sig...



haha :) man kan väl inte skicka Semlor på posten?

har ni inte semlor i Holland ? =)



saknar er med.. ha det gött

2009-01-07 @ 19:23:45
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Erik Nygren

du, man kan ju visst kommentera min blogg.. man får klicka i namn/url eller anonym på "välj identitet", man måste inte ha ett google konto.

Sen måste man fylla i dem konstiga bokstäverna också.

Prova igen =)

2009-01-07 @ 19:26:26
URL: http://eriknygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0