Blojor!!!

Vi har kopt vara forsta blojor idag... Det var billigt o bra sa vi tankte att vi lika garna kan borja samla pa oss. vart det an ar nat billigt erbjudande sa ar det lika bra att passa pa ju!!  Kanns bra.. barnrummet borjar fa form nu ocksa.. har bara spjalorna pa sangen kvar att mala och sen kan man borja med det riktigt roliga.. kopa massa grejor...:) Jag tror att jag ar lite kopgalen faktiskt. det finns sa mycket sott...

Jag har lite ont i halsen idag.. hoppas att det inte blir varre... men det blir det nog inte... var langesen jag var ordentligt sjuk...som tur ar.. fast jag har ju tid att va sjuk ialla all.. hahaha

Idag ska jag till Enschede o dricka kaffe med en kompis som jag inte sett pa jattelange!! ska bli jattekul! spannade att se henne igen...

kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Erik Nygren

Hej, Har fått ditt mail men jag kan inte svara på det?

jag får tillbaks mina mail jag försöker skicka..

har du msn ?

2009-01-22 @ 14:24:13
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Jessica

Bara bra att handla när det är extrapriser + att det är så mkt man ska handla sen ändå så då känns ju det man köpt innan e gratis ;) Fick inte handla så mkt för D, han tyckte att det kändes konstigt, lite skrockfull kanske, en del säger ju att man inte ska köpa något alls innan bebben kommit ut, men det går ju inte ;)

Handla på du, men tänk på att de växer fort + att det du tror du kommer vilja ha antagligen inte stämmer. Men visst finns det mkt fint, jag fick tygla mig för att inte handla, fortfarande oxå.

puss och kram

2009-01-23 @ 16:13:42
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0