barnmoskan!

sa da var vi i vag imorse till barnmorskan for att kolla hjartat och fa tillbaka mitt blodprov och kolla hur lillen ligger..
Allt va bra med mitt blod. inga konstigheter, de kollade blodvardet och om jag fatt graviditets diabetes och allt ser bara bra ut.. gott att jag inte fatt sockersjukan verkar jobbigt.,.. haha lilla hjartat slar hur bra som helst, langsammare nu an nar ungen var riktigt liten men som det ska va... mitt blodtryck ar bra. och nu ligger ungen med huvet nerat som det ska va.. den ligger inte fast an men inga fotter nerat eller rumpa sa det kanns bra.  om tre veckor ska vi dit igen. Har varit var 4:e vecka tills forra gangen och nu ar det var 3e vecka och nasta gang varannan vecka...  Pa fredag kommer den barnmorskan hit for o halsar pa for att lara kanna mig eller sa och prata om vad jag vill i vad de kallar "kraam" perioden det ar forsta tiden med din baby. och jag horde fran en kompis som ska ha barn nu snart att om jag sager att jag har ont i ryggen sa far jag mer timmar, det ar inte dumt...  Allt kanns bra i alla fall, kanner mig inte ett dugg orolig for forlossningen eller nat an, det ar klart 10 veckor ar langt, det kan handa mycket med kanslorna innan dess.. :)

Vi har kopt nytt golv till barnrummet... med mitt duktiga malningsarbete sa har allt typ hamnat pa golvet... haha nej da inte bara darfor, det var ett slitet golv och inte direkt bra lagt sa det var lika bra att gora det nu.. ska ta ett par kort pa hur det ser ut nu.. lovar.. satter upp dom i morrn eller pa torsdag.. nu ska jag ta mig en godig dusch och sen laga lite mat... har yoga ikvall och kanner mig ratt sa trott...  

Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman!!

Vill komma till dig nuuu... saknar er så .Längtar efter mitt lilla barnbarn .Pust !! Kramar i massor från mamma

2009-01-28 @ 11:37:18
URL: http://hollandsvenskan
Postat av: Anonym

det e bara att komma jag e ledig sa jag har massro med tid for er/dig.. hahah vi syns ju snart!!

2009-01-30 @ 18:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0