35 veckor!!

Kan ni fatta att det går så fort.. lillskiten är på ingång... härligt, kan inte vänta längre nu känns det som.. ska bli så himla kul att få krama min lillskit..
nu reagerar hon/han på om man lägger handen på magen, då trycker den sig emot handen... jättekul att göra tycker jag.
I fredags så var vi o åt hos ett par vänner och jag och Marlon ( tjejen) hade varit  på stan och strosat runt och Andre kom senare till dom, och när han kom in och pyret hörde hans röst så blev hon helt vild i magen... Jag vet inte om det var ren tillfällighet eller om det var så att hon verkligen tyckte att det där är min pappa... var helt kul i alla fall... känslan var bra... :0)

Jag ska ta kort igen idag är det meningen på magen... Jag mår bra och allt funkar hittills känns lite obehagligt när hon/han ramlar neråt bara... men det hör till så!!

Jag saknar min kära familj och min kära vän J o lille N skulle vilja att jag bodde närmare..
Älskar er!!!

puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0