tiden flyger 30 april

herregud hon är snart en månad gammal!!! bara 6 dagar.. helt otroligt vad tiden går fort!!
 
i Måndags kunde jag inte hålla mig längre det har gått alldeles för länge!!


lite tjock men här är chanel 3 veckor.. helt underbart att rida igen.. Jag har träningsvärk men inte så farligt som jag trodde att jag skulle ha.. red igen igår och idag känns det mycket bättre i kroppen!! kilona flyger långsamt men säkert..



lilla chanel va med naturligtvis..

detta va på kvällen  vi är båda helt döda.. pappa ser på film, ensam igen.. hahaha

28 april detta..

detta också 28 april.. hon är redan förändrad sedan födslen.. blir vackrare o vackrare för varje dag!!

hon gör så många grimaser!! man kan titta på henne i timmar....

lite trött...

bara underbar...

i morse hos pappa i våran säng.. ville visa er armarna på henne.. hon är så gottit babyfet..

starka gumman!! kolla in armarna!! är det inte härligt!!!

puss puss!!



Kommentarer
Postat av: Madde

Hörru, MER blogg tack :-)

Kul att du redan är upp i sadeln igen, och träningsvärk hävs ju med mer aktivitet, hihi...

Hon är underbart söt lilla stumpan =)

Kram på er!!!

2009-04-30 @ 19:28:48
URL: http://metrobloggen.se/goforgold
Postat av: Lotta

Vilken underbar liten krabat!

Va roligt att det går så bra för er, jag får ju lite rapporter från Jessica :O)

Förstod i ett tidigare inlägg att du är en mycket duktig ryttare, va kul, och va kul att få komma upp i sadeln igen då!

Ha en underbar helg!

2009-05-01 @ 07:27:23
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Malin

Guuuud vad underbart fin hon är, obeskrivligt vacker :-)

Hoppas träningsvärken härdas bort, själv kunde jag inte gå på tre dagar efter senaste turen, haha!

Kram kram!

2009-05-02 @ 14:11:55
URL: http://metrobloggen.se/malin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0