kan inte bli för tidigt i alla fall.....

Hej hopp alla som väntar på min lillagoding... det är riktigt lugnt här... har inte ont nånstans....

det är första riktigt varma dagen här nere... 21 grader varmt.. i skuggan... mycket skönt..

Har tagit mig en cykeltur och sen har jag njutit lite i solen.. är fortfarande lite rädd för graviditets solmärken men lite måste ju gå bra... mycket solkräm...  

f'ötterna har svällt på mig och händerna..  men annars får jag inte klaga.. i tisdags var jag ute och gick i en och en halv timma.. långsamt men det var skönt.. onsdag städade jag hela huset.... igen... och torsdag var jag och fikade hos en kompis..  Mår helt utmärkt alltså..

idag är André i Den Haag som ligger två timmars bilresa härifrån.. för jobbdag aktigt... han kan bli vald som teamchef för KPN som är det största telefonbolaget här i holland... Var inte så glad att han var tvungen att åka så långt  i fall att ,men man kan inte låta sån chans gå förbi bara för i fall att ungen kan komma ju... och nu så här efteråt var det ju jättebra att han åkte.. håll tummarna för honom!!
ja ja mer händer det inte här direkt..
ha det så bra.. puss


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej gumman

Skönt att höra att du mår så bra. tänker ringa ikväll har tänkt på dig jätte mycke...längtar efter vår lille nye släkting .Nu är det lite mormorsvarning på mig ..berättar för alla att jag ska bli mormor mina stackars föräldrar på jobbet får ju höra detta varje dag .... Gud va de tycker jag tölig Men så är det väl att vänta barnbarn. Kram på dig njut i solen

2009-04-03 @ 17:49:16
Postat av: Lotta

Skönt att allt är lungt, den kommer när den är färdig :O)

Städa på du, och solen är inte såååå farlig.. Njut medan du kan :D

Ha det gott!

Massor av lyckokramar från Värmskog!

2009-04-03 @ 22:03:57
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Jessica

Hej gumman.

Som Lotta sa, den kommer när den är färdigt, men jag vet att jag gick på nålar och trodde att den aldrig skulle komma ut ;)

Jag fick solfläckar, men bara på kinderna under ögonen och jag var ute hela dagarna april-juli. Fläckarna försvann när Neo kommit ut, inte dagen efter men under sommaren-så det kunde jag ju leva med. Hade såklart spf30 på hela kroppen, tjockt lager i ansiktet+keps de riktigt varma dagarna.

Sköt om dig. puss och kram

2009-04-04 @ 11:34:01
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Lotta

Läste på jessicas blogg att det blivit en liten flicka!

Stort mega grattis från oss!

Pussa den lilla och ta hand om dig!

2009-04-07 @ 22:29:56
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Titti

Grattis till lilla Chantel! Läste på syrrans blogg att ni fått en liten flicka. Pussa och krama den lilla från oss.

Sköt om dig och din lilla familj nu.

2009-04-08 @ 09:45:26
Postat av: Ulla i Säffle

Hej

Har äntligen hittat din sida!! Och upptäcker till min stora glädje att lilltjejen har kommit. Hoppas allt gick bra och att ni mår bra. Pussa den lilla på pannan från oss i Säffle (gäller Andre också).Grattis till mor Annika o far Andre!!!!!!

2009-04-08 @ 20:43:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0