förlåt för att det tar för lång tid!!!

13 april 2009,

Jag vet att ni är nyfikna och att jag vart dålig på att blogga....

I fredags fick vi det glada beskedet att Chanel var helt frisk och kry, som mamma Annika trodde, och att vi kunde avsluta antibiotika kuren och åka hem.. I lördags middag kom vi hem... Helt underbart!!
I holland är det tradition att grannarna hänger upp en massa baby grejer i trädgården så alla  i området vet att man har fått barn och vilken sort barnet är.. så här såg det ut när vi kom hem..





Kul va...

Nya foton på Chanel:

detta var i Onsdags... stackars gumma med dropp...


detta var torsdag i polarn o pyret dräkten!! Rött är hennes färg.. hon e så fin i den...

detta var också i torsdags.. Hennes dropp satt inte mer så bra så de var tvungna att ta bort det.. så fick jag ett par timmar med henne utan dropp.. mycket enklare att ta hand om henne utan slangar...

vacker va....



utan dropp på torsdag...

sen fick hon dropp i huvet.. mamma grät floder när hon kom.. det ser mycket värre ut än vad det är.. det visade sig att det var lättare att hon hade det så än på armen..





I lördags.. här ligger hon i sin säng för första gången!!!


Äntligen får farmor och farfar hålla henne!!! Jag har inte velat att nån annan än mig och André fått komma i närheten... för infektionsrisken o så, så överbeskyddande mamma har hållit farmor och farfar på halstret..... :0)


detta var i dag hon var vaken i ca 2,5 timme och gosade med oss.. pappa passade på att ta många foton...
Har sett kort på mig själv när jag var liten och det är mamma upp i dagen...







stark och kry!!!


puss o kram!!!




Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅHÅHHHHHHHHHHHHHHHHHH så söt er lilla tös är! SÅ vacker!!!!!

Kul o höra att ni är hemma och allt är bra nu!!!



Massa kramar till er alla!

2009-04-13 @ 16:57:17
Postat av: Emma

ops, inlägget är från mej

2009-04-13 @ 16:58:40
Postat av: Mormor

Åhh äntligen bilder .. Så söt hon är. Hon är faktiskt mycket lik dig när du va liten. Erik och jag har bokat flyget nu vi kommer den 10 e maj. Det är evigheter dit suck. Men nu vet jag att du bloggar flitigt så jag får vara med på ett hörn. Kolla vad du behöver till lillgumman och passa på att önska . Tusen kramar

2009-04-13 @ 17:00:51
Postat av: Moster

Åååh guud viklen vacker onge :) Läängtar efter att få hålla henne <3 Älskar er <3 Hälsar en stolt Moster :D

2009-04-13 @ 17:42:47
Postat av: Lotta

Vilken rolig tradition, med grejerna i trädgården :O)

Kul med storken som flyger in i rutan :O) Hahahaha...

Söt som socker är hon i alla fall, och jag förstår att du är stolt och glad!

Ha det nu riktigt gott, och passa på att njuta!

Kramar!

2009-04-13 @ 20:50:34
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Malin Knäppis ;-)

Hon är jättevacker!!!

Grattis gumman!

Hoppas ni har det ljuvligt hemma nu :-)

Kram!

2009-04-13 @ 22:10:32
URL: http://metrobloggen.se/malin
Postat av: Gudmor

Vad skönt att ni äntligen fått komma hem!!! Grattis.

Jättekul tradition med utsmyckningen, håller med Lotta, storken i rutan var perfekt, hihi.

Sköt om er så får vi kika på när vi kan komma och hälsa på...snart hoppas jag!

kram kram

2009-04-14 @ 11:00:33
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0