det ar valdigt svart att lata henne va ifred... hahaha

varan helt underbara Chanel hon e sa go!!!
nu blir det utan prickar over oaa haha sitter pa datorn uppe.. André haller pa att gora om toan pa nedervaningen tillsammans med sin pappa. Chanel ligger och sover i sin lilla sang.. sa da kan jag passa pa.. huset ar det ingen ide att stada anda.. Jag trodde att stadmanin skulle ga over men icke sa nicke.. kanske nagra veckor till...

Idag ar Chanel 2 veckor gammal.. kanns som om hon alltid har hort till och allt funkar sa bra.. Lite snuvig i nasan idag och igar trodde jag att jag skulle do av skrack.. Vi hade precis lagt tillbaka henne i sin sang efter att hon fatt mat och vi hade precis hunnit dasa till sa hor jag att hon spottar och fraser och jag flyger upp och far upp henne ur sangen.. hon spydde och lag pa rygg som dom ska nar de ar sa sma... jag har henne hellre pa sidan sa att hon inte kan fa spyorna i halsen.. Men vilken reaktionsformaga man har nar det galler sin egen unge.. helt otroligt. detta hande halv tolv i natt hon fick trosta sig hos oss innan vi hade lugnat oss.. hon sov lugnt vidare... haha sen klockan tolv fick hon ga tillbaka till sin lilla sang och sa sov vi till klockan var halv fem i morse.. battre barn kan man inte onska sig..  hon ar sa lugn och gosig nar hon ar vaken bara tittar hon pa oss.. och jag kan inte fa nog av att titta pa henne.... hon ar sa vacker..


detta ar killen som jag ger lektion Nino heter han forsta gangen han haller i ett litet barn.. hans mamma sitter bredvid men det syns val.. Oh ja det glomde jag att saga igar red jag igen lite grann... skrittade runt i paddocken och tog mig en liten travtur Marita, Ninos mamma,  var barnvakt och jag gav lektion gick hur bra som helst.. sen skrittade jag av hans hast bara for att kanna pa lite igen... underbart!!! traningsvark idag bara.. hahaha

denna blomma kallas stork blomma for att den ser ut som en stork nabb kul va... har aldrig sett nat sant forut..


men det ar detta ni vill se va.. haha visst har hon ett fint tacke..

detta var igar och det oversta i forrgar..

jag har tagit kort med Andrés Iphone ocksa men det kommer for jag vagar inte gora nat utan han med den.. Inte sa teknisk...
puss alla.. hoppas att ni har fatt kortet.. annu en hollandsk tradtition. Man skickar fodelsekort till alla man kanner och bjuder in dom for att titta pa henne.. nu ar det svart att bjuda hit er.. ni vet att ni ar valkomna.. men det ar inte nastgards precis.. kraver lite mer planering.. sa jag bjod hit er istallet sa kan ni beundra henne pa kort i alla fall... och det ar inte vanligt att man skickar med ett kort pa henne som jag gjorde...
kram pa er alla.. vi mar jattebra har med var prinsessa!!

Kommentarer
Postat av: Moster

hej på er . Jag längtar efter er men mest efter mitt vackra barnbarn kramar i massor

2009-04-21 @ 21:43:02
Postat av: Mormor

mormor skulle det ju va !!! inte moster även om hon ochså längtar. Kram igen

2009-04-22 @ 09:54:00
Postat av: Annika

Jag vet att du är ung fortfarande mamma men mormor låter bättre haha!

jag längtar efter er också!! ska bli sååååå kul att ni kommer!!!

2009-04-23 @ 13:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0