hej hopp!!

vi kor pa medan jag har angan uppe, lika bra..
kom tillbaka hem till oss i mitten av juli.. och jag var sa trott, sa trott.. kunde knappt ga i trappor och nar jag gjorde det sa andades jag som om jag hade sprungit maraton... helt sjukt.. jag tankte att det var konstigt att tre veckors semester kunde ha sadana spar pa kondisen.. for jag ar en sportig tjej annars. rider mycket hastar, men jag var helt slut. orkade inget och sov jattemycket... nar mensen uteblev forstod jag antligen varfor jag var sa trott!! jag var gravid!! vilken kansla. Jag lade band pa mig och berattade inte for min familj eller mina svenska vanner tills jag kom hem och motte dom, lagom till Neo's dop.. valdigt roligt men under de tre manaderna var det valdigt svart att prata med mamma pa telefon..
nu ser jag ut sa har 24 veckor


en sak som jag har markt ar att i detta stadium har jag inte sa mycket celluliter mer.. ar radd for att de kommer tillbaka men men sa lange de haller sig undan ar jag nojd..

det enda som jag tycker ar jobbigt med att vara gravid ar att jag har san halsbranna!! inte roligt.. men annars gar allt som pa rals.. tror jag i alla fall.. en liten vilde innuti mig, fattar inte hur det ar mojligt men hur mysigt som helst..


sot va.. min lilla mage som kanns jattestor!! nar man ser den sa pa bild sa ser den inte sa stor ut som den kanns..
jag har en jatteful bh pa mig darfor haller jag for brosten.. maste kopa ny for jag har vaxt ur alla... utom denna... haha

mer uppdateringar foljer.  puss puss

Kommentarer
Postat av: Jess

Du e så fin!

Finns inget vackrare än gravida kvinnor...

Längtar tills jag får en bebismage igen :)



Älskar dig

2008-12-27 @ 14:02:13
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0