jag langtar hem!!!

nu har det gatt en vecka sen jag kom tillbaka hem hit och jag langtar hem!

jag orkar inte komma igang med nat, maste ta mig i kragen men jag orkar inte, gick till frisoren igar, det var harligt. idag har jag haft ont i backenet, gick ut och gick och sen sov jag nar jag kom tillbaka, sa nu ar det lite battre. Forsta gangen jag har haft riktigt ont.. inte kul.. sen har jag kommit in i nan grat anda tror jag. jag kan inte sluta grata om jag val har borjat..
Jag hatar min nya granne. han tror att han kan spela trummor i radhus.. Ingen annan an jag och Andre har nagonsin klagat forrut tycker han och jag vagrar acceptera det javla trummandet. Vi har kommit overens om 3 ganger i veckan en halvtimme at gangen.. vi far se vad jag orkar med. kanns inte kul. Sen var andre borta idag och jag lag o sov och da ringde den javeln pa dorrn for att se om vi var hemma... det kommer inte bli kul detta. ful ar han ocksa..

ok nu har jag skrivit av mig lite.. onskar jag kunde satta mig i bilen o aka hem till mamma o mysa dar..

saknar er allihop

Kommentarer
Postat av: mamma

Älskade lilla gumman

2009-01-11 @ 22:16:53
Postat av: mamma

älskade lilla gumman nu får du torka tårarna .

2009-01-11 @ 22:20:30
URL: http://hollandsvenskan
Postat av: mamma

älskade lilla gumman nu får du torka tårarna .

2009-01-11 @ 22:20:34
URL: http://hollandsvenskan
Postat av: David

Jag tycker du ska berätta vem som bestämmer, endera trummfjanten eller du!

Slå näven i bordet å ge den jäveln en fet smäll å kör upp cymbalen rätt upp i tratten på han! :)

Hoppas de e bra med er, här är det finemang, tråkigt väder bara...

Hälsa André!

2009-01-12 @ 12:59:58
Postat av: Jess

Det låter jobbigt, säg till honom att skaffa digitalt-trumset, då hör bara han.



Önskar jag kunde krama om dig, älskade vän!!! Jag hade gråt-perioder hela tiden, och inte blir det bättre när de kommer ut heller. Kan börja gråta bara av att titta på mitt lilla mirakel. Om D sa något som kunde tolkas minsta lilla illa då stortjöt jag och han mådde dåligt, fick alltid trösta mig. Kunde börja storgråta om han bad mig köra ena bilen som jag inte gillade, det behövdes inte mkt alltså ;) så illa är det inte nu...

Sköt om dig.

massa kramar

2009-01-12 @ 14:34:39
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: mamma

Förstår inte att jag skickade samma kommentar 3 ggr hmm.....

2009-01-12 @ 16:26:33
URL: http://hollandsvenskan
Postat av: Lotta

"Ful är han också" Du är en rolig prick du Annika!

Ge han på nöten, vi kan komma till dig, bror min å ja! Å ge han på nöten....

Lotta (Davids syster)

2009-01-12 @ 22:56:11
URL: http://www.landsronningen.com
Postat av: Annika

ni ar sa valkomna sa.. Lotta.. jag ljuger inte han e jatteful...

mamma: ja kanske lite overdrivet...



2009-01-13 @ 17:18:35
Postat av: mamma

det funkade inte första gången så jag tryckte några gånger till.....kram

2009-01-14 @ 09:50:18
URL: http://hollandsvenskan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0