ha! vagde mig igen!!!

nu ska ni fa hora nat roligt! Jag vagde mig igar igen kande mig modig och da vagde jag "bara" 76kg!!! gick ner 2 kg bara sa dar.. hur vet jag inte men jag kanner mig nojd.. nej mamma jag hade tankt att klara mig under 15 kg viktokning.. jag vet att jag inte kan gora nat at det men det ar drommen!!

kvart over nio varje morgon sa har de morgongympa for gamlingarna har i holland.. en kvart med seniorgympa.. gissa vem som e mee.. ja naturligtvis JAG!! Himla roligt det ar natt o jamt att man blir varm men det haller kroppen mjuk i alla fall.. hahaha kanns mycket battre i kroppen och jag vet att jag inte gor for mycket.. bra va.. jag vaknar och kommer igang efterat sa tar jag mig en promenad sa har jag haft min gympa for dagen..

i fredags sa kom en kompis, Anneke, hit med hennes lilla dotter, Hanne, jag bjod pa mina bullar och Anneke alskade det.. Hanne far inte smaka nat an hon e for liten.. inget som ar vardagsmat for en hollandare inte.. harliga bullar..ratt kul att se att nat som ar sa normalt for oss ar exotiskt har..

i fredags kvall gick jag och en annan kompis, Nicole, pa cabaret.. 3 st olika stand up komedier var jattekul skrattade massor!
Jag tog mog ut mig lite for mycket i forra veckan. sov hela helgen och i gar var jag pa riktigt skithumor. skallde pa andre hela tiden. som tur ar sa skrattar han bara lite at mig och kramar om mig nar jag behover det sa vi brakar inte i alla fall nar jag blir sann dar..

barnrummet ar snart klar malat det kanns bra. det kommer foton nar det ar klart..
ha det gott allihop!

Kommentarer
Postat av: mamma

Heja gumman senior gympa!! Det var det värsta !!! Hälsa Andre så mycket från oss vi tänker på honom. älskar dig Massor av kramar från Värmland

2009-01-19 @ 18:59:38
URL: http://hollandsvenskan
Postat av: Annika

Alskar er massor ocksa!!!

2009-01-20 @ 15:28:41
Postat av: Erik Nygren

Hej Annika.. kan du maila mig på [email protected] så ska jag skicka en grej jag gjort till din blogg :)

2009-01-21 @ 20:03:41
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Jessica

Tänkte på det där med vikten, antagligen är det vatten du lagt på dig och sen har lite försvunnit. Kroppen har antaglien svårt att få runt vattnet, eller jag vet inte varför, som det ska och då sväller man upp och går upp i vikt. Håll koll på benen, om de sväller under dagarna, då får du börja med stödstrumpor så att du inte får åderbråck eller så svullna ben att du inte får ner fötterna i skor. Ibland när vi var hos någon och vi satt ner en kväll så kunde jag inte få på mig skorna jag hade när vi gick dit, hihi.

Eller som i somras då kunde jag bara ha Davids skor, men det var för varmt då för strumpor, inte så snyggt till bikini heller ;)

kram

2009-01-23 @ 11:16:31
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0