Sjuk!!

usch jag har inte varit ordentligt sjuk pa flera ar men nu har det tagit bade mig o Andre.. fy sjutton.
Andre borjade natt till mandag med 40 graders feber... jag kande mig inte sa sjuk da men sov o sov.. konstigt.. hela dan sov vi tillsammans och sa fixade jag dricka o mat till min alskade sjukling.. Hans feber holl i sig tills igar.. torsdag.. helt otroligt.. I gar var det min tur.. Jag borja dagen med att spy.. forsta gangen under hela graviditeten... det du Jess... haha men det var inte trevligt.. Jag hatar att spy. Sen fick jag feber inga 40 grader som tur ar.. men 38.7 hade jag i alla fall. Jag brukar aldrig ha feber inte haft sen jag va liten... inge trevligt ar det i alla fall.. Jag mar som tur ar lite battre idag, ingen feber men illamaende och snorig..  Andre ar feber fri men hangig..
Huset ar rorigt som bara den och jag har inte tvattat nat alls.. nar jag kanner mig lite battre ska jag ta tag i det... Ar glad att allt e bra med den lilla... och att hon/han inte har kommit ut an.. vet inte hur det hade gatt.. haha men man lar sig val... 

Sen nar man e gravid sa far man inte anvanda sig av mer an 3 paracetamol om dan... vi ringde till barnmorskan igar och fragade... da hade jag redan tagit 4 ... men det var inget bevisat sa dom sa det gar sakert bra... det ror sig i magen pa mig i alla fall.. 
nu ska jag vila lite mer  puss pa er!!! 

Kommentarer
Postat av: mamma

Usch va synd om er . Drick varmt och vila, att det är rörigt kan ni fixa när ni mår bättre. Lite för långt att åka för att pyssla om er kram

2009-02-06 @ 15:01:59
URL: http://hollandsvenskan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0