23 april 17 dagar gammal!!!

Helt otroligt hur fort man vänjer sig vid att vara mamma!! är som om jag aldrig gjort nåt annat... man lär känna sitt barn hur fort som helst ju.. vet (ungefär) när hon vill ha mat, har ont i magen eller bara vill ha trygghet... hon sover jättebra på natten.. i går kväll va hon lite gnällig och ville inte sova i sin egen säng utan bara i mina armar.. vi somnade på soffan tillsammans vid 22 tiden och sen gick jag o la mig vid 22.30 la henne i sin säng, la mig själv och så sov vi till klockan 06.00 vilken underbar unge. fick mat bytte blöja och fick lite mer mat sen somnade vi båda två igen till klockan 8 då vaknade jag.. ställde mig på crosstrainern i fem minuter.. bygger upp långsamt... herregud vilken dålig kondis.. tänkte börjar med 5 min gånger 2 ggr om dan tillsammans med mina sit ups så borde det gå fort...  mitt uppblåsta ansikte är borta som tur är.. Lilla Chanel växer som bara den...

här har hon precis ätit igen... äter som en häst!!

i pappas knä en söt liten skit... hon har alltid tungan ute..

vårt äppelträd i blom!!

liten skit i rosa.. här har hon sin tumme...

hon är stark och glad!!
kram på er!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Ljuvlig! Kan inte säga annat!

2009-04-23 @ 16:16:58
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Morbror Erik

Det låter bra det :D

va söt hon är! har också lagt märke till att tungan är ute mycket :D hehe..

ja har beslutsångest över vilka bilder jag ska skicka.. jag lägger ju mina bästa på min hemsida: eriknygren.com det räcker inte att han går in och kollar där ? eller nåt? ha det bra!

2009-04-23 @ 21:03:32
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Madde

Hon är så himla vacker!!!! =)

Kram på er!!

2009-04-24 @ 10:07:49
URL: http://metrobloggen.se/goforgold
Postat av: Mormor

hej på er.längtar efter er alla tre snart kommer vi jag och morbror Erik. Nu börjar det kännas som att det är dags för lite nya bilder Kram

2009-04-27 @ 21:52:03
Postat av: Mormor

hej på er.längtar efter er alla tre snart kommer vi jag och morbror Erik. Nu börjar det kännas som att det är dags för lite nya bilder Kram

2009-04-27 @ 21:52:52
Postat av: lotta

Hej på er.

jag vill se bilder på mormor och Chanel.Njut av de här dagarna tillsammans nu.

kram LOTTA

2009-05-11 @ 10:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0