nya tag!!

Har haft ögoninflammation sen jag kom hem från sverige.... inte kul.. det är 2,5 vecka nu.. ringde till doktorn efter 5 dar och frågade vad jag kunde göra.. fick medicin och blev jätteglad... nu kommer det att gå över.. men inte då.. 5 dagar till och jag var fortfarande röd och irriterad i ögonen.. ringde igen och fick ny medicin. detta skulle jag inte ta mer än 1 vecka... droppade i dropparna och mina ögon blev värre o värre... trodde kanske att det måste bli vörre innan det blir bättre så tog dropparna lydigt... till slut orkade jag inte o slängde bort dom.. nu var jag till doktorn och nu har jag fått antibiotika droppar.. som går utmärkt i samband med amningen.hoppas att det försvinner nu för jag har tröttnat...

Annars gör jag inte så mycket tyvärr.. dagarna flyger ändå... min lilla ängel har kommit underfund med hoppgungan ordentligt och skrattar högt av förtjusning när hon hoppar!! helt underbart..

Har även blitt riktigt hurtig!!!
Har köpt mig ett träningsprogram som heter winsor pilates.. känns igen från tv shop... har alltid tyckt att det ser bra ut och nu äntligen köpt mig dessa dvd´s... känns jättebra för det blir inte så jättejobbigt. man känner att det tar på rätt ställen om man säger så. balans, smidighet och styrka allt vad jag behöver... haha..

om 2 veckor har jag en gudínne kropp... hahaha men till jul ska jag väl bli ok i kroppen i alla fall

kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0