Chanel åker på rumpan!!!

I går var jag och Chanel hos en kompis som ska ha sin lilla tjej vilken dag som helst!!

Vi satt o pratade och chanel tjöta med som vanligt. jag hade satt henne i hörnet på soffan och jag satt framför i fall att... hon gungar på rumpan och har gjort ett tag och nu kasar hon sig framåt!!! hahaha jag såg detta satte genast ner henne på golvet för att testa!! o jaa då hon har inte jättebra balans och det går långsamt men hon kasar sig framåt!!!! jättesööööt!!!

annars då.. jo vi har börjat med smakportioner!! hon äääälskar det!!!

började med potatis blandat med bröstmjölk och hon tittade fundersamt på oss samtidigt som hon gjorde grimaser... underbart!!
nästa dag gick det mycket bättre och hon gapade som en fågelunge... hade inte lika mycket bröstmjölk i då..

smaker som vi provat nu är broccoli.. ingen höjdare inte ens efter 3 dar... persika helt underbart gott... lite surt då och då men hon slurpade i sig och njöt.. banan.. detta rös hon av men tredje dagen gick det bra... blomkål tyckte hon mycket bra om redan från första skeden.. hon tycker att det är såååå gott att äta eller "göra som vi gör" om det går för långsamt så morrar hon nästan... underbart!!

kram på er!!

Kommentarer
Postat av: Jess

Åh vad jag vill se henne nu. Dan tur att maila filmer. Min mail kan iaf ta emot, hehe ;)

Krama henne från mig.

puss och kram

2009-10-01 @ 21:08:24
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Jess

Hej. Vi har redan beställt kort, så ett stort blir lite svårt men vi beställde en karta med småkort som du ska få.

På skype heter du Annika Nygren.

kram kram

2009-10-05 @ 09:09:37
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0