oj vad längesen!!

Sen jag började med farmville på facebook har jag helt enkelt inte tid att blogga.... hahhaa fruktvansvärt, har börjat få rutin i det nu så det borde bli bättre, men mitt hus har varit ett bombnedslag och jag har bara farmat och lekt med chanel...
Nu blir det andra bullar på denna mamma!!! haha jag farmar på schema nu... hahhaa


Min lilla underbara skitunge utvecklar sig som tusan nu och det är jättekul...
Idag har hon lärt sig att säga pappa.... haha hon tar läpparna på varann och pappa andré är gör glad!!! och upprepar pappa pappa hundrafemtio gånger.... hahah

annars då vad gör min lillskit.... jo hon har lärt sig att vinka.. jättesöt bara med höger handen än så länge och heeela tiden.. om hon vill oss nåt så vinkar hon.. hur söt som helst.. vi vinkar tillbaka som galningar och hon är gör nöjd..
Hon kryper aktigt... hon ställer sig på alla fyra och rör sig framåt sen sätter hon sig igen och har hamnat på en lite längre bort.. detta har hon gjort nu i 2 veckor och nu nöjer hon sig inte med att stå på alla fyra längre, hon  sätter i fötterna och står på alla fyra så i stället. sen försöker hon dra sig upp mot alla grejer som hon får tag i... hon vill gå...

har inga tänder än, maten går bra, hon tycker inte om banan om jag mosar den men om jag ger henne småbitar så slinker det ner...
Hon är mer mammig och sover inte gärna i hennes egen säng längre, jag som hade det så bra, bara lade ner henne så sov hon... det är borta, helst så ska hon krama mig då somnar hon som bäst....
har provat 5 min metoden men har inte karaktär nog att låta henne gråta så hjärtskärande.

nu sitter hon i hoppgungan och sträcker ut armarna åt mig så det är bäst jag ger mig...

skyndar mig att fixa en bild...


Kommentarer
Postat av: Malin

Gud vad söt hon är!!! Ska bli så kul att träffa henne när vi sammanstrålar i bruket :-)

PUSS

2009-11-18 @ 13:32:29
URL: http://privaterocklife.wordpress.com
Postat av: Jess

Hon e underbar!

Tips inför 5 min-metoden: nu e nog inte bäst tid att börja med det. Hon han ant kommit in i separtions-ångest-perioden och då ska man helst inte lämna dem skrikandes. Hon kommer ant vara väldigt mammig i några månader eller mer, väldigt personligt hur smidigt det går. Neo höll på från 7-10månader och jag fick inte lämna honom en sekund, ingen annan fick röra honom, jättejobbigt. Men det är då de börjar lära sig att de och mamman är 2 olika, att vi inte sitter ihop. Lycka till.

puss och kram

2009-11-19 @ 20:48:12
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Erik

Haha va söt hon är i sin nya mössa :) får ta fler bilder när ni kommer hem :)

2009-11-19 @ 23:57:33
URL: http://www.eriknygren.blogspot.com
Postat av: Erik Nygren

Jätteskoj med bilder i tidningen =)

japp, tiden går fort :)

Jarå, det gör hon nog :P såpass länge att vi får någon bra bild iaf =) Kan ju ta lite bilder ute i snön om det är någon också =)

Kan du köpa med sånadär svarta runda godisar när du kommer hem, dem där som vi åt när vi va å hälsade på i våras =) vetu vilka ja menar?

2009-11-26 @ 21:33:37
URL: http://eriknygren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0