Dröm.....

Måste bara snabbt berätta om min lilla mardröm som jag hade härom natten...

Det började med att min svärmor var här och som jag sagt förut så önskar hon sig ett flickebarnbarn... Så hon började, i min dröm, att byta ut allt vi har köpt till rosa grejor.. alla täcken och kläder var rosa.. ungen var inte född än men hon hade bestämt sig för att hon skulle vara med vid födseln och skulle sova här tills ungen var född.. Hon skulle inte bara sova hör men i min säng tillsammans med André... hon hade barnsängen bredvid sig och jag fick sova i ett annat rum,...

hur kan man drömma så dumt..
måste gå nu men annars än att jag håller på att förlora förståndet är allt lugnt och skönt..
puss!

Kommentarer
Postat av: J

Det är väl ditt mardrömsscenario, att ha svärmor så tätt inpå kanske. När man är gravid säger många att man drömmer konstigt och ofta mardrömmar. Jag drömde en hel del mardrömmar, men det gör jag titt som tätt annars oxå. Vet inte alls vad det ska bero på. Sköt om dig och hör av dig så fort du känner något, går som på nålar här hemma förstår du!!! pussar och kramar

2009-03-30 @ 18:46:34
URL: http://jajman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0