jag vet att jag e dålig att blogga...

Min lilla gumma fick sprutor igen igår... idag är och varm och gnällig och hängig... det e så synd om henne...

Hon börjar bli riktigt duktigt på att ta tag i grejer.. hon vänder sig om det ligger långt bort och sträcker sig efter det.. kul att se... tar ut nappen ur munnen och försöker få tillbaka den... ibland lyckas det och då ler hon så nappen åker ut igen....
väger nu 6250 g och är precis 60 cm lång... stora damen...
hon sitter ganska bra också så vi provade barn stolen.. för hennes del gick det nog bra men jag tyckte att det var lite otäckt hon såg så liten ut...

hon tyckte att det va kul i alla fall... prasselmjukis har hon i handen och då är allt bra..


varje g´ng jag tar kortet s´ tycker hon att blixten e konstig hon ler precis innan... haha söt e hon i alla fall...

Jag har i alla fall fátt som jag vill med min arbetsgivare.. är sparkad frán 1 september... jippie!!!

love you!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

GRATTIS! Det är ju helt underbart :-D

Din dotter är så tokigt söt att jag kan sitta och kolla på dem jättelänge, kan tänka mig att hon är ännu myspysigare i verkligheten :-)

Hoppas vi hinner ses när ni kommer till Sverige!

Puss Puss

2009-07-29 @ 18:30:45
URL: http://metrobloggen.se/malin
Postat av: Erik Nygren

hehe va söt hon är =) Vi får fota massor när ni är i Sverige :)

2009-07-29 @ 19:39:46
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Kjell Nygren

Grattis!

Nu får ni jobba på att flytta till Sverige.

Ja det verkar som hon växer så det knakar.

Hoppas ni har bra väder, här hemma har det regnat i 4 veckor

Puss o Kram

Pappa

2009-07-30 @ 19:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0