snart snart....

Nu är det måndag och vi åker på lördag... längtar så det gör ont i kroppen på mig... ska bli så kul att få visa upp min dotter som jag e sååå stolt över...
Vi bokade en båt resa igår.. istället för att åka puttgarden rödby och som blir ca 12 timmar i bilen.. (utan stop) så åker vi till Rostock i tyskland som tar 5 timmar (utan stop) och sen tar vi båten därifrån till Trelleborg..  Sen kan vi tuffa i lugnt tempo uppåt.. skönt med ett stopp på fem timmar på båten med Chanel.. hoppas att allt går bra och hon inte gnäller.. men jag tror att hon kommer att tycka att det är toppen.. hon e så nyfiken på allt.  Vi åker på lördag kl 1 på natten båten går klockan 8 på morgonen, måste va där klockan 7.. sen kommer vi i land klockan 13.45 så vi kommer säkert fram på söndag kväll...  skönt ocksa att vi tar det lugnt och ser det mer som en resa.. förut har det bara varit så fort som möjligt hemåt. Nu kan vi andas ut lite.. fast att jag kommer säkert tycka att det går för långsamt.... tur och retur med båt kostar det 340 euro... inte så farligt. Skiljer inte så mycket med rödby puttgarden och så sliter det inte så mycket på bilen. vi har släp med oss därför blir det dyrare....

nu måste jag börja planera med packningen och sånt...

Vi ska bo i mammas gamla hus. mitt farväl till lillmyren som jag växt upp i...  känns lite sentimentalt..
 
jag längtar såå mycket efter er allihop!!!
puss

Kommentarer
Postat av: David (jessicas)

hej! halkade in på din blogg... ska bli kul att träffa lilla sessan :) och er också givetvis!!! :)



hälsa andré så ses vi väl snart va? :)



2009-08-10 @ 21:21:06
Postat av: Jessica

Ja, ja, ja!!!!

Vad roligt att ni kommer nu, äntligen. Har verkligen mått så dåligt för att jag inte kommit, känner mig som e så dålig vän. Längtar så efter er. Hälsa A och pussa C och kör försiktigt.

kram kram

2009-08-10 @ 22:40:16
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Pillargontanten

Kommer ni till Värmskog? Jag vill se henne live :O) Kram, kör försiktigt!



2009-08-11 @ 14:00:51
URL: http://www.pillargontanten.blogspot.com
Postat av: Malin

Kör försiktigt och hoppas ni får en trevlig resa!

Lite ledsamt med Lillmyren bara :-(

Ska bli underbart att få träffa er!!!

Puss

2009-08-12 @ 16:00:26
URL: http://metrobloggen.se/malin

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0