Chanel Anna Carolina Boonstra!!



ja ja världens vackraste lilla tjej!!!

Hon är född i måndags 6 april 2009 klockan 12.26 vägde 3770 gram och var 49cm lång....

Nu till varför det dröjde så med bilderna... mindre roligt vill jag lova..

Jag fick feber under förlossningen och lilla Chanel också så de ville ha kvar oss en natt på sjukhuset.. visst inga problem vi skulle få åka hem på morgonen därpå...

Hon hade inte kissat nåt under hela natten så de ville ha oss kvar tills middan för att hålla koll på henne så att allt var bra så de tog ett litet blodprov på henne och det visade sig att hennes infektionsblod, vet inte hur jag annars ska förklara, värdet ska va 10, och hennes var 24, vilket betyder att vår lilla ängel var tvungen att få antibiotika.... mamma Annika grät floder kan jag lova...så nu är det torsdag idag och vi är fortfarande kvar på sjukhuset hon har dropp och 2 ggr per dag får hon antibiotika... Men hon mår alldeles underbart utmärkt så ni behöver inte oroa er!!!

Det var inte förrän idag som vi upptäckte att det finns internet så André åkte direkt för att hämta laptopen...

amningen går utmärkt, och hon bajsar och kissar som hon ska... sover, äter, bajar och ibland så tittar hon på mig med stora ögon...






visst är hon världens vackraste tjej!!!
mer bilder kommer nu när jag kan blogga !

Jag mår bra förresten.. inget lätt arbete att föda barn men vilken underbar känsla det är att vara mamma!! André tycker att det är underbart att vara pappa... enda nackdelen är att han måste åka hem på natten... men han åker så sent han orkar och sen kommer han så tidigt han kan...
blev inte som planerat och jag har gråtit floder men jag ser att hon mår bra och de är helt underbara här...

puss på er alla!!!

Kommentarer
Postat av: Mormor

Hon är verkligen helt underbar...är hon inte lik mormor tro haha skojar bara. Skönt att allt är bra med henne. Hon är så sööt . Förstår att Andre vill stanna hos er. Krama honom från mig. Han kommer att bli världens goaste pappa Hörs snart igen!!

2009-04-09 @ 22:54:18
Postat av: Erik Nygren

Va roligt!! =) nu är jag Morbror :D hihi :D ha det så bra! vi hörs snart!

2009-04-09 @ 23:18:51
URL: http://eriknygren.blogspot.com
Postat av: Jessica

Förstår att det är jobbigt för dig, även om hon mår bra. Man vill ju bara det bästa för sitt/sina barn. Mkt hormoner i omlopp oxå som gör att man blir ännu mer påverkad. De säger även att det är vanligt att mammor börjar gråta 2-4dagar efter förlossningen. De kom och frågade mig flera gånger om jag fått "baby blues"´en under de dagarna.

Sköt om er och jag hoppas att ni får komma hem snart. Hälsa så mkt till nyblivna pappan!!!

Älskar er!!!!

2009-04-10 @ 10:46:34
URL: http://jajman.blogg.se/
Postat av: Ulla i Säffle

Hej igen och grattis, vilken vacker liten flicka ni fått. Ha det så bra. Kramar från oss alla i Säffle.

2009-04-13 @ 09:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0